მომხმარებელზე ორიენტირებული პროდუქტის შექმნა

გიგი ჯანელიძე

თიბისის დიზაინ ტრანსფორმაციის ხელმძღვანელი

დაესწარი თუ:

  • გაინტერესებს, როგორ ახერხებენ თანამედროვე ბიზნესები დიზაინ ტრანსფორმაციას;

  • როგორ აღწევენ პროდუქტის და სერვისის გუნდები დიდ წარმატებებს;

  • ხარ იდეის ფორმირების საწყის ეტაპებზე;

  • გაინტერესებს რა უნდა გაითვალისწინო იდეის ვალიდაციისთვის პირველ ეტაპებზე;

 

 

სესიაზე სტარტაპები გაეცნობიან:

ყველა ძირითად პრაქტიკას რომელსაც ადამიანზე და დიზაინზე ორიენტირებული კომპანიები ნერგავენ. ასევე გიგი გააზიარებს თავის გამოცდილებას თუ როგორ აღწევენ პროდუქტის და სერვისის გუნდები დიდ წარმატებებს

 

 

 

ლექტორის შესახებ: 

გიგი ჯანელიძე თიბისის დიზაინ ტრანსფორმაციის ხელმძღვანელია და უკვე 15 წელია, დიზაინის სფეროში საქმიანობს. ამ პერიოდის განმავლობაში მუშაობდა ისეთ კომპანიებში  როგორებიც არიან: Deek Knowledge Ventures, TASS News Agency, Yandex, MTS, Sber. ყველა მათგანში მუშაობის პერიოდში ჩართული იყო დიზაინ ტრანსფორმაციის პროცესში. ასევე, კოლეგებთან ერთად მუშაობდა დიზაინ სტუდიის, TOPOS Studio-ს განვითარებაზე.

 

 

 

ტრენინგის ხანგრძლივობა: 2 საათი.

მისამართი: ZOOM

სასურველ სესიაზე ან სრულად კურსზე დასწრება შეუძლია ნებისმიერ სტარტაპერს.

სესიაზე დამსწრე კომპანიის წარმომადგენელს შეუძლია წინასწარ მოამზადოს შეკითხვები ან საკითხები საკუთარი ბიზნესის სფეციფიკიდან გამომდინარე, რაზეც ამომწურავ პასუხსა და რეკომენდაციას მიიღებს კონსულტანტისაგან. 

* სასურველია სესიაზე ვიდეო კამერით ჩართვა