სტარტაპერი

სტანდარტი

სტანდარტი - დისტანციური ქოლ-ცენტრი

„სტანდარტის“  შესახებ

 

„სტანდარტი“ აუთსორსინგული ქოლ-ცენტრია, რომელიც მაღალი სტანდარტების შესაბამის სატელეფონო და ონლაინ მომსახურებას სთავაზობს ბიზნესებს. "სტანდარტის" სერვისი უზრუნველყოფს მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვის ყველაზე ოპტიმალურ გზას მინიმალური დანახარჯით.

 

რატომ უნდა ისარგებლო „სტანდარტის“ მომსახურებით?

 

ბიზნესის განვითარების ნებისმიერ ეტაპზე მნიშვნელოვანია მომხმარებელთან უწყვეტი და ხარიხიანი კომუნიკაცია. თუ იცი, რა სურს შენს მომხმარებელს, მის მხარდაჭერას ახორციელებ და ამას  СRM - ანალიტიკური მოდულის გამოყენებით ახორციელებ, ჩათვალე, რომ შენი ბიზნესის წარმატებას წინ ვეღარაფერი დაუდგება. 

 

მომხმარებელთან მაღალი ხარისხის კომუნიკაცია პირდაპირ ასტიმულირებს გაყიდვებს!

ვისთვის არის განკუთვილი სტანდარტის სერვისი

ვის შეიძლება დასჭირდეს „სტანდარტის“ მომსახურება?

 

სტარტაპებისთვის, მცირე და საშუალო ბიზნესებისთვის სატელეფონო მომსახურების აუთსორსი საუკეთესო არჩევანია, რადგან ძალიან ძნელია შემდეგი ხარჯების ერთდროულად გაღება: სპეციალური აღჭურვილობის ქოლ-ცენტრის მართვის პროგრამის შეძენა-დანერგვა; სხვადასხვა იმართულების თანამშრომელთა შერჩევა, დატრენინგება, ანაზღაურება + საშემოსავლო გადასახადი); ხარისხის მართვა-მონიტორინგის სისტემის დანერგვა-განხორციელება; ოფისის, ინტერნეტის, სატელეფონო და სხვა კომუნალური ხარჯი. ამ ჩამონათვალის გარეშე კი სრულყოფილი სატელეფონო მომსახურება ვერ განახორციედება.

 

რაში გეხმარება "სტანდარტის" მომსახურება ?

 

  • ვზრუნავთ შენი ბიზნესის რეპუტაციასა და მომხმარებელზე
  • ეხმარებით შენი ბიზნესის პოპულარიზაციაში - ყოველთვიურად  ერთი ბიზნეს სიახლის განთავსება ბიზნეს პლატფორმაზე BPN.ge (BusinessPressNews)
  • მოქნილი რეპორტინგით შენი ბიზნესის მარკეტინგულ სამსახურს ფასდაუდებელ ინფორმაციას ვაწვდით, რაც გეხმარება მარკეტინგული აქტივობების შეფასება-დაგეგმვასა და ბიზნეს პროცესების დახვეწაში.

 

 დაუთმე მეტი დრო ბიზნესის ძირითად საქმიანობას, მომხმარებელთან კომუნიკაცია კი მოგვანდე ჩვენ!

შეთავაზება და ტარიფები

სატელეფონო მომსახურება

 

  • ერთი ქართულენოვანი სადგური - სტანდარტული სამუშაო კვირა, 8 - საათიანი სამუშაო დღე
  • დღეში 80-მდე შემომავალი ზარის მართვა
  • ოპერატორების მომსახურება
  • არასამუშაო საათებში შემოსული ზარების მართვა (CALL BACK)
  • საჭიროების შემთხვევაში ზარების გადამისამართება
  • პრობლემური და პრეტენზიული ზარების სრული მართვა და პროგრამული დამუშავება
  • СRM - ანალიტიკური მოდულის გამოყენებით შემომავალი ზარების შინაარსობრივი დამუშავება, მოქნილი რეპორტინგი, ნებისმიერი პერიოდულობით
  • ყოველთვიურად BPN.ge-ზე (BusinessPressNews) კომპანიის ერთ ბიზნესნიუსის გავრცელება
  • პროექტის დაწყება მინიმალურ ვადებში და მხოლოდ ტესტირების შემდეგ
  • პერსონალური მენეჯერის მომსახურება

პაკეტის ღირებულება 700 ლარი

 

არასტანდარტული სამუშაო საათები და ორ- ან სამენოვანი ოპერატორების მომსახურების ღირებულება განიხილება ინდივიდუალურად

 

ჩვენი მომსახურებით სარგებლობის ვადები: სტანდარტული ვადა 6 თვიდან ერთ წლამდეა, თუმცა, თუ თქვენ გეგმავთ რამე მარკეტინგულ აქტივობას, პროექტს, რომელსაც სატელეფონო მხარდაჭერა სჭირდება, შეგიძლიათ ამ მოკლევადიანი პროექტის ფარგლებშიც ისარგებლოთ ჩვენი მომსახურებით.

 

დამატებითი სერვისები

 

Facebook მომხმარებელთან სრულფასოვანი კომუნიკაცია (ინბოქსი და პოსტის კომენტარები) + არასამუშაო საათებში შემოსული შეტყობინებების მართვა

ღირებულება: განიხილება ინდივიდუალურად და  ჩვეულებრივი საბაზრო ფასიდან 50%-იანი ფასდაკლება (შეტყობინებების სტატისტიკის მიხედვით)

 

ასევე შეგიძლიათ ისარგებლოთ ჩვენი ერთჯერადი სატელეფონო სერვისებით:

 

  • ინფორმაციის გავრცელება სასურველ აუდიტორიაზე
  • კლიენტის კმაყოფილების კვლევა

ღირებულება: ორივე მომსახურების ფასის ძირითადი მსაზღვრელი რაოდენობაა და სტარტაპერები ამ მომსახურებას ჩვეულებრივი საბაზრო ფასიდან 50%-იანი ფასდაკლებით მიიღებენ

ზოგადი პირობები

  • გაიარეთ ავტორიზაცია ჩვენ ვებ გვერდზე
  • ავტორიზაციის შემდეგ, შეავსეთ სპეციალური შეთავაზების განაცხადი
  • დაკავშირება მოხდება რეგისტრირებულ სტარტაპებთან მაქსიმუმ 5 სამუშაო დღეში
  • სერვისის მიღება შესაძლებელია მხოლოდ რეგისტრირებული იურიდიული პირებისთვის, ან ინდ. მეწარმეებისთვის, რომელთა ბიზნეს საქმიანობიდან გასულია მაქსიმუმ 2 წელი


შეავსე განაცხადი